čtvrtek 11. října 2012

Takový jeden pěkný den :)

Dneska jsme s HM jely dopoledne do obchodního centra kouknout na mobily a taky mě pozvala na kafe a muffin. Mňam.. Říkala jsem jí, že next time it's on me tak vypadala mile překvapená a taky to hned říkala HD, když jsme ho cestou domů vyzvedávali. Jsem ráda, že si tak rozumíme.
Taky mi hodně oba - HM i HD pomáhají, snaží se zařídit všechno, co potřebuji a vyjít mi vstříc, ve všem mi poradí. Dneska odpoledne jsme třeba i byly koupit a nabít kartu na autobus a vlak, takže v neděli se konečně kouknu do Amsterdamu!! Haha, těším se, jak malá.

HM mi taky nabídla, že si může popovídat s mou mamkou na skypu, jestli chce.. aby byla klidnější, že jsem u hodné rodiny. Říkala že jim můžu překládat :D a taky ukázat děti a dům a tak.. Je to od ní moc pěkné :).
HM mi taky říkala, že je ráda, že tu jsem, že to je úplně jiné než předtím s Ninou. Atmosféra je o hodně lepší.. HD taky říkal, že budou raději, když bude doma dobrá atmosféra, i když budou s HM dělat více věcí sami, než aby toho dělala více Nina, ale atmosféra by byla nic moc. Taky mi říkali, že když HM s Ninou někoho potkali tak Nina lidi vůbec nezdravila, ani sousedy apod. HM prý Nině koupila i nějaké oblečení, protože měla jen nějaké staré nehezké věci,  ale ona to prý dala do skříně a ani jednou si to nevzala na sebe. Já jsem z toho teda jelen. Nevěřím tomu, že by se k ní chovali jinak než ke mně. Nina musí být vážně zvláštní osoba. Jsem upřímně ráda, že tu budu se španělkou a ne s ní.
Mimo to se musím pochlubit. Předevčírem jsem Sophi ukázala, jak se tleská a včera jsem přišla a ona celý den dělala paci paci a dokonce i dneska. Taky se už ode mě naučila mávat a to samé i Dani. Všichni jsou z toho nadšení :). Když třeba nesu malou a procházím kolem HD a ona začne mávat, tak se můžou rozpustit blahem a já taky :D.
HM mi nasadila do hlavy pěkně velkého brouka. Dneska jsme si povídaly a už ani nevím, jak jsme k tomu došly, ale bavily jsme se něco o tom, že se mi tady celkem líbí a ona mi řekla, že bych mohla být třeba zubařkou a otevřít si tu ordinaci :D. Tak jí říkám, že s mou znalostí chemie teda nevím nevím, že by to asi nešlo a ona mi řekla, že HD je hrozně dobrý na chemii, že by mi pomohl :D :D. Nevím, co si o tom myslet. Kdysi jsem chtěla na medinu, ale chemie mě celkem odradila.. Každopádně ještě před výškou je v plánu USA a tam se mi ty obzory zase rozšíří a myšlenky utříbí o něco víc, nebo možná ne..
Je pro ně hrozně legrační, když mluvím česky. Občas se mě na něco zeptají, třeba dneska se ptali, jak se řekne mamka a taťka. Tak jsem jim řekla jednoduchou variantu máma, táta a pak matka, otec. Oba se začali smát a hlavně HM, že prý u nich říkají matka včelí královně a otec je něco jako dům :D. Oni se pobavili a já znám 2 rumunská slova navíc.. haha :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat