pondělí 15. října 2012

It's official - Španělka propuštěna

Dneska jsem šla do práce celá zvědavá, jak si španělka včera vedla, když s ní nebyli předtím tak happy a taky jsem byla zvědavá na to, proč ji včera poslali do bytu. Dopoledne totiž přišla a řekla mi, že děti spí a že není v domě co dělat, tak že ji poslali na byt.. Říkala jsem si cože.. Mě vždycky, když nebylo zrovna co dělat a děti spaly, nabídli až si sednu, koukám na telku, nebo si něco čtu, udělám si kafe.. No prostě co chci, ale nikdy mě neposlali na byt.

Řekli mi, že z ní nemají dobrý pocit. Je sice hodná, ale není tak zodpovědná. Navíc prý ráno přišla a místo pomoct HM s dětmi, tak první co udělala, bylo, že si udělala kafe a snídani a HM a děti asi na ni měly půl hodiny čekat, než se nají. Já vždycky přijdu ráno, chvíli jsem s dětmi, HM jim zatím chystá snídani a pak je krmíme spolu. Děti pak spokojené dáme třeba do ohrádky nebo do pavouka a zatímco si samy hrají, tak máme čas na to udělat si kafe a najíst se my.
Druhá a neposlední věc byla, že mi španělka už v sobotu říkala, že se necítí dobře. Vyprávěla mi a taky HM, že byla v pátek v noci na párty. Nechápu, proč jí to říkala. Nabídla jsem se jí, že si může ode mě vzít nějaké prášky na krk, poděkovala, ale neřekla si pak o ně doma na bytě a mě to pak už nenapadlo. Asi si myslela, že se z toho vyspí. Dozvěděla jsem, že v neděli přišla do práce, HM nic o tom, že se necítí dobře, neřekla a ta až v průběhu zjistila, že španělka kašle, pořád smrká a chrchlá na děti. Říkala, že nechápe, proč jí nic neřekla, že by ji nechala doma a nic by se nedělo, ale takhle přišla k malým dětem, které můžou být lehce nemocné, takže ji HM poslala domů. HP říkali, že to bylo od ní hrozně neprofesionální a nezodpovědné. Navíc ve Španělsku byla učitelkou v mateřské školce, takže by měla vědět, že nemůže přijít mezi děti nemocná. Atd.
Naopak mně říkali, že povídali sestře HD, že mně je jen 19, ale jsem chytřejší a zodpovědnější, než ostatní au pair, co u nich byly. Potěšilo mě to, i když musím říct, že to se španělkou mě celkem mrzí. Zdála se fajn.
A co to znamená pro mě?
Budu teď asi opět bez volna, dokud neseženeme druhou au pair. Do hledání jsem se zapojila už i já, protože čím dřív někoho najdeme, tím lépe pro mě a HP taky mou nabídku ocenili.
Dneska byl jinak normální den. Byli jsme s dětmi na návštěvě u jejich tety. Měli dneska 8 měsíců, tak jsme to byli jen tak zlehka jakože oslavit.

Žádné komentáře:

Okomentovat