sobota 6. října 2012

Já se dneska jen směju :D haha :D :D

Tak jsem si ráno pěkně vstala a šla k rodince pěkně na 8.00 jako každý den. Návštěva mi řekla, že mě má ráda :D tak jsem byla taky ráda :D. Těším se až zase přijedou.. HP mi řekli, že má nová spolubydlící přijede kolem 10.00. Zase jsme měli talk o Nině. Říkali mi, že ji měli rádi a říkali jí, že může přijet, ale že budou raději, když tady budou mít positive and happy people like me, protože to je lepší pro děti. Navíc, že tady je víc důvodů jako třeba, že ne úplně dodržovala pravidla a její syn taky ne. Tím se dostávám k tomu, že jsem si chtěla vzít větší ložnici :D.
Říkali, že Ninim syn měl spát v obýváku na valendě, že mu to řekli, že velká ložnice měla být a je určena jen pro návštěvy, ne pro au pair, ale že když HD přišel do bytu pro něco cca po měsíci tak zjistil, že Ninim syn vesele v té ložnici spává :D. Taky, že Ninim syn tu byl jen proto, že se Nině stýskalo a chtěla ho tu mít. Takže oni ji nechali nastěhovat si ho tady jen tak, aby nebyla smutná a stejně to nepomohlo :D. Pro mě to znamenalo, že zůstávám v menší ložnici a myslela jsem si, že španělka bude spát na valendě, ale omyl :D HD, jehož angličtina není so good jí nechal větší ložnici :D haha :D. But vidím v tom výhodu.. menší ložnice = míň uklízení :D.
Dále jsem nakrmila malé, pěkně už ode mě papají (jsem moc ráda), udělala trochu pořádek v kuchyni, vypila si své kafe a kolem 10 jsme teda jeli pro.. Nevím, jak se to píše, ale čte se to Majti nebo tak nějak, nemůžu si to zapamatovat :D. No budu jí říkat španělka, to bude lepší :D. Jeli jsme tedy pro ni s HD. Jak ji popsat. Je hodně přátelská a taky jak by řekla HM positive. Anglicky moc dobře neumí, tak už máme takovou dohodu, že já jí můžu pomoct s angličtinou a ona mě naučí něco španělsky :D. Taky mi říkala, když jsem jí zmínila, že jsem se učila fráninu, ale potřebuji si ji hoodně zlepšit, že zná jednu holku, která je buď z Francie nebo mluví hodně dobře francouzsky a že mě může doučovat :D. Takže :D doufám, že za 9 měsíců budu krásně mluvit španělsky i francouzsky :D haha :D mám strašnou radost z toho :D.
Dále španělka zítra večer odjíždí. Navštěvuje nějaké kurzy angličtiny, tak je musí dochodit a pak se vrátí kolem 19. 10. tady zpátky a budeme bydlet spolu, takže mě mé 2 týdny here alone neminou :).
Nina má všude tady v bytě své věci, prostě si neodvezla všechno, když si asi myslela, že se vrátí. Tím pádem jsem se nemohla ani pořádně zabydlet a dát si své věci např. do koupelny, protože poličky byly plné jejich věcí a já jí je nechtěla dávat někam jinam a tak.. Jak dnes řekla kmotra dětí Nina is everywhere :D. Španělka měla dneska jakoby day off přišla jen na oběd do domu a jejím úkolem bylo vyprázdnit všechny Nininy věci a dát je do beden/kufrů. Takže když jsem dneska přišla, všude byly krásně prázdné poličky a taky španělka umyla koupelnu a kuchyň :D. Já sama jsem to měla v plánu, ale až když budu mít volno.. teď se to nedalo, když jsem každý den přicházela kolem 7 večer, ani se mi vůbec nechtělo.. No kuchyň budu muset umýt ještě jednou, možná i koupelnu pro jistotu, ale raději to budu mýt po španělce než po Nině :D.
Další věc, každé soboty chodí k HP na návštěvu sestra od HD a tím, že už tam jsou na návštěvě i kmotr a kmotra dětí tak mě poslali dneska domů už v 5, aby nás tam nebylo tolik.
Začínám se tu cítit jako doma, na práci jsem si zvykla, tak mě už tak neunavuje. Sice si své 3 kávy vypiju za den, ale celkově se cítím dobře :). Dneska jsme si třeba všichni (HP, návštěva a já) sedli ke stolu a dost si povídali a bylo to hezké. Děti jsou na mě už taky víc zvyklé.
Čemu jsem se ale dneska upřímně zasmála bylo, když mi HD řekl, že se mnou potřebují mluvit o 2 věcech. Další vážný talk :D no raději jsme si k tomu sedli. :D
First thing:
Kdyby mi náhodou psal nebo mě nějak kontaktoval Ninim syn tak mu nemám říkat nic o rodině, ani o nynější situaci, že si to musí s Ninou a s ním vyřídit sami. Zopakovali mi to ale asi 20x, asi to je pro ně hodně důležité.. No kdoví, jak se věci mají. Napadlo mě, jestli Nina vůbec ví o tom, že už tu je druhá au pair a že už tu nebude třeba :D.
Second thing:
Plat :D. Nebudu říkat, kolik budu dostávat. Není to zrovna věc, kterou bych chtěla zveřejňovat, ale jde o to, že.. Než jsem tady přijela, ptali se mě, kolik chci.. Já debil bych si řekla asi méně, ale ,,chytře" jsem se zeptala, kolik nabízejí. Proč chytře? Asi většina rodin by člověku nabídla míň, ale tihle asi nevěděli, kolik se běžně platí au pair v Evropě, ještě když jí taky zajišťují stravu a ubytování :D. Řekli mi sumu a já souhlasila. Říkali, že nějaké peníze navíc nebo méně nejsou důležité, že nejvíc důležité pro ně je, aby au pair měla ráda děti a dobře se o ně starala. OK. Teď se dostávám k tomu, o čem byl talk. Španělka si řekla, kolik chce. Řekla si o nějakých 150 éček míň, než mám dostávat já a jde o to, že mě požádali, abych před ní říkala, že mám stejně jako ona :DDDDDDDD :DDDDDDDD. Že mi slíbili tolik, tak mi dají tolik, ale že ona si řekla míň, tak jí dají tolik, kolik si řekla a navíc, že jsem vážně nápomocná, děti mě mají rádi apod. tak, že to není pro ně problém, ale hlavně jí to nesmím říkat, protože by se mohla cítit blbě :D. Tak se tedy jenom směju :D a samozřejmě plním jejich přání. Nechci riskovat, že by mi to pak snížili kvůli mé nespolupráci. Přeci jen 150 euro navíc se hodí a lot!! :D
Mimochodem au pair standard je tady pracovat max. 30 hodin týdně a doporučený plat pro au pair je 300 - 340 euro. Španělka i já jsme overpaid. Ale když vezmu, že teď pracuji full time, každý den cca 10 - 11 hodin a za týden to hodí 70 hodin, tak si to zasloužím momentálně. Ale od příštího měsíce, kdy se o práci budem ,,dělit" se španělkou, budu dost overpaid :D alespoň podle standardů na au pair worldu.
Tak mám dneska úplně radost haha :D :).

5 komentářů:

  1. Hahaha, podlě mě Nina nemá tucha, že ji vyměnili za jinou aupair a proto nechtěji, aby se o něčem dozvěděla, chtějí jí to říct sami:)
    A plat - je dobře, že máš větší než španělka, aspoň teď si to zasloužíš za tu dřinu :P A penízky navíc se vždycky hodí a mít něco do zásoby nikdy, ale nikdy není na škodu :D :D :D Akorát aby se fakt španělka se to nedozvěděla, pak by to bylo trochu blbý a podlě mě, by ten plat vyrovnali a pak by se smála španělka :D
    Doufám, že nemá tvůj blog, nebo si to přeloží a bude si stěžovat... Neee :D Snad bude v pohodě, zjistííš až se vrátí back :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, přesně tak. Blog jsem jí nedávala, nejsem blázen :D. Navíc ani nevím ještě, jestli se jí dá věřit. Jestli by třeba nedonášela HP a tak.. Sice budu ráda, když budem kamarádky, ale pořád je pro mě přednější práce tady a hlavně jsem ráda, že jsou HP se mnou spokojeni a věří mi tak si to nechci u nich pokazit. Není mi moc příjemné, když musím někomu lhát, ale momentálně jako zaměstnanec plním přání zaměstnavatele, který mě platí. Tak se to snažím brát takhle :)

      Vymazat
  2. Tak si říkej, že jí nelžeš, jen ji neříkáš všechno :) :D V rámci toho, že se neznáte ještě a jseš tam hlavně kvůli práci a zkušenostem, tak není tvojí povinností ji sdělovat úplně vše. Navíc, ani všichni kamarádi neví, kolik budeš dostávat, tak proč by ona měla vědět, haha, do toho nikomu nic není :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by šlo, pokud by se mě na to sama nezeptala. Ptala se totiž, jestli nevím, zda máme stejné podmínky. Tak jsem se ptala, co tím myslí a ona, že plat, jídlo, .. Tak jsem jí řekla to, co po mě chtěli HP.

      Vymazat
  3. Jááj, ale nedivím se, že se ptala, asi bych se taky ptala a zajímalo mě to... No hold pro vlastní dobro to chce udržet v tajemství kolik dostáváš:) A nic si z toho nedělej, není tvoje chyba, že ona si řekla míň... Byla jsi chytřejší a rychlejší, tak co:)

    OdpovědětVymazat