pátek 26. října 2012

Po týdnu

Jsme tady teď dvě, já a Nina.
Nina chodí do práce od 8 a odchází kolem 5. Já chodím do práce na půl 4 a odcházím kolem půl 8 nebo o pár minut později. Pracovní doba je teď v pohodě. Mám dopoledne čas na to udělat si svoje věci, uklidit byt, vyprat si, na něco kouknout, učit se, relaxovat.. Taky už není problém s tím, abych šla někam večer, protože dopoledne mám volno a nemusím vstávat tak brzo. Peníze mi o něco snížili, ale pořád jsem na tom dobře. V soboty mám volno. Takhle by to mělo fungovat zbytek října plus taky v listopadu.

Od prosince bych měla začít chodit normálně na 8, pracovat do 17 s tím, že budu mít hodinu volnou mezitím a plat se mi vrátí tam, kde byl. V soboty budu mít volno. Budeme pracovat s Ninou obě najednou. Ideální představa rodičů je, že jedna se bude starat o jedno dítě, druhá o druhé a hm bude třeba vařit apod.
Úklid se rozdělí mezi mě a Ninu. Třeba včera jsem přišla na půl 4, myla jsem nádobí, pomáhala s večeří a pak zase myla a sklízela po jídle. K dětem jsem se poprvé dostala pořádně kolem půl 6, kdy jsem si šla s nimi hrát. Ani mi moc nevadilo, že jsem místo hlídání uklízela a vařila, protože malí byli včera v nějaké špatné náladě. Hlavně Dani, kterému se tlačí zuby, si teď pořád stěžuje a nechce moc jíst.
Každopádně je to lepší tahle rozdělené, lepší než předtím, kdy jsem pendlovala od mytí k dětem, od dětí k vaření, od vaření k dětem a pak zas k mytí a k dětem.. Takhle jsem si musela dát dezinfekci na ruce, než jsem šla k dětem, min. 3x jen za odpoledne Plus čištění hraček alkoholem plus fakt, že jsem tam myla skoro jen já. Asi si dokážete představit, jak to moje ruce odnesly, když byly každý den v kontaktu s tolika chemikáliemi. Teď už to je o dost lepší.
Děti dělají velké pokroky, hlavně jsou každý den těžší a těžší. Skvělá posilovna na ruce! :) Malý Dani se začíná zvedat na 4, tak snad brzy vymění válení sudů za lezení. Sophi je na tom v tomhle směru o dost líp, po 4 leze neskutečně rychle a už se snaží zvedat jen na nohy!! Taky jsem ji naučila dělat high five. Jsem na sebe pyšná :D. Oba se taky už pokouší mluvit, něco říkají, ale jen nějaké slabiky takže to nedává vůbec smysl, ale je to hrozně vtipné, když mi malá začne něco povídat a tvaří se u toho vážně :D. Sophi je neskutečně chytrá, byla v postýlce, já a hm jsme seděly a začaly mluvit o tom, co Sophi zrovna dělala a ona se zastavila, podívala se na nás a usmála, jakoby věděla, že mluvíme zrovna o ní :D beztak to ví, ta má všechno pod kontrolou. Jí to říkám pořád, že vím, že mi moc dobře rozumí :D.
HP se rozhodli, že asi už pomalu nechají děti lézt i po zemi, ne jen po dece, ale že budeme muset udělat nějaká opatření, tak jsem zvědavá, co to přinese.
K dalším změnám dochází u nás v bytě, kde teď jsem s Ninou. HP se rozhodli předělat obývák, protože je hodně velký (můžu potvrdit) na obývák a další pokoj. Budou tady tím 3 místnosti na spaní, můj pokoj, Ninim pokoj a pokoj pro hosty.
Taky HD zařídil, aby se mé dveře od pokoje daly zamykat. Ne že by tady někdo někoho podezříval, ale člověk nikdy neví, takhle si každý může být jistější, že se mu nic neztratí.
Zítra budu mít volno a jsem domluvena s jednou au pair z USA, že půjdeme na párty. První párty v Amsterdamu! Už se těším! :)
Výhled z bytu

Terasa nad vodou a labutě všude kolem. Love it!

2 komentáře:

  1. To je jak telenovela s nimi, tebou a Ninou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi neříkej, po posledních 2 dnech to je zase o něco vtipnější, ale o tom až v dalším článku :).

      Vymazat