sobota 13. října 2012

Když si dítě kýchne s plnou pusou přesnídávky a další vážný talk

Dneska jsme byly s HM znovu na kafe, tentokrát jsem ji pozvala já. Odpoledne přijela španělka, zůstala nějakou dobu s námi a pak šla do bytu. Sophi, která je vždycky vysmátá od ucha k uchu byla nějaká ,,přejetá", nevím, jestli kvůli ní, že na ni není zvyklá nebo kvůli něčemu jinému..

Sophi je pěkné číslo, musí se pořád hýbat a něco dělat. Při krmení někdy šíleně kope a vrtí se, takže po každém jídle vypadá jako by se v té přesnídávce přinejmenším koupala :D. Dávám ji hračky, ať zaměstnám její ruce, na krku má bryndák a na tom ještě papírový ubrousek, ale stejně je po jídle umazaná jako prasátko. Většinou to vypadá tak, že z misky mířím se lžičkou plnou přesnídávky ostražitě k její puse, cestou se vyhýbám nohám vystřelujícím do prostoru a pokud mě pak nesejme její z ničeho nic vystřelená ruka tak se většinou dostanu až k puse. Smlsne, co je na lžičce, ale někdy ještě není vyhráno. Občas se totiž rozhodne si kýchnout v momentě, kdy má plnou pusu jídla a ono to pak lítá všude :D a někdy to prostě vyplivne, ale takovým způsobem, že se mi to rozprskne do obličeje, do vlasů i na oblečení :D. Nejhorší je, že se většinou zatvářím kysele a pak se začnu smát a ona taky a myslí si, že to je hrozně funny :D. Začínám ji podezřívat, že to dělá naschvál :D. Včera mi to během jednoho krmení udělala 5x!! Pokaždé to ale neskončilo naštěstí na mě, občas se mi podaří odhadnout, kdy kýchne a strčím jí ruku před obličej tak, aby to bylo vše na mé ruce a ne na mně. Dneska si zase kýchla při jídle. Díky bohu měla prázdnou pusu, tak jí říkám: "You're really lucky girl that you didn't have anything in your mouth.." A co ona na to? Našpulila pusu a udělala muck :D :D. Já ji prostě miluju :D.
Většinou krmíme s HM děti najednou, ona jednoho a já jednoho, sedíme kousek od sebe. Dneska Sophi začala prskat jídlo na mě, HM jí říká, že to nesmí, že to není hezké. Dani to asi slyšel, tak začal dělat za chvíli HM to samé a já jsem to už nevydržela a vybuchla jsem smíchem :D.
HM mi říkala, že až bude španělka tady nastálo, tak můžeme chodit spolu do posilovny, zatímco děti budou spát a španělka je bude hlídat :D. Moc se mi líbí, jak mi HM vychází vstříc. Říkala jsem jí totiž, že jsem chodila do posilky v ČR a že tady bych chtěla taky chodit.
HD mi nabídnul, že mě zítra přibere do Amsterdamu, ať nemusím jet vlakem a busem. Je to od něho moc hezké. Taky se seznámím s jeho synovcem, protože má nově řidičák a HD mus líbil, že se s ním projede jejich autem :). Taky mi nabídl, že můžu jít s HM někam na kafe, nebo přijít k nim a španělka, že bude doma něco dělat/uklízet. 
Trošku jsem měla strach, že nás dvě budou porovnávat a že budu pak třeba v nevýhodě, i když jsem tady byla první, ale zatím to vypadá, že jsem spíše ve výhodě, tak si nestěžuji :).
Dále večer, než jsem šla domů, přišel další vážný talk. Tentokrát to nebylo o Nině, ale o španělce. HP mi říkali, že jsou se mnou velmi spokojení, ale že španělka bude tady na zkušební dobu a až pak se rozhodnou, jestli ji chtějí nebo ne. HD mi taky řekl, že těch pár hodin, co tam dneska byla s námi, si všiml pár věcí, sice drobností, ale že to nebylo 100%. Taky jsem si všimla pár věcí, sice jsou to maličkosti, ale dětem to může ublížit. Vím o jednom momentu, kdy jsem měla strach, že se dítě bouchne hodně jednou hračkou, nic se sice nakonec nestalo, ale mohlo.. Já, kdybych byla rodič a měla bych svěřit své dítě do péče cizímu člověku, tak bych si taky chtěla být jistá, že se mu nic nestane, tak to celkem z jejich strany chápu.
 HD mi taky ještě říkal, že kdybych třeba věděla o někom z mých přátel, které znám dobře, že by chtěli být tady au pair se mnou, tak jim mám o tom říct :D :D. Říkala jsem si, že by to mohlo být super, bydlet tady spolu a tak.. Ale jak jsem tak procházela v mysli kamarádky tak mě momentálně žádná nenapadá, všichni mají práci nebo školu.. 
Zítra mám v Amsterdamu sraz s jednou slečnou z ČR, tak se těším. Tentokrát vím jistě, že se dostanu tam. Cesta zpátky asi bude trochu horší, když to bude mé první cestování vlakem a busem, ale snad trefím :D. Držte mi palce!! :D :)

Žádné komentáře:

Okomentovat