neděle 7. října 2012

Day Off

Konečně jsem se pořádně prospala a měla jsem v plánu jít do Amsterdamu. Vypsala jsem si pěkně všechny ulice, ale jakmile jsem opustila cestu, kterou jsem znala, tak jsem byla ztracena :D. Tak jsem se pěkně vrátila do bytu a omluvila se slečně, se kterou jsem měla mít meeting na Dam square, že se uvidíme jindy, až si pořídím kartu na místní dopravu (bus, vlak). Sice bude taky dost možné, že se ztratím, ale pravděpodobnost bude menší, snad :D. Do centra Amsterdamu to je zhruba 90 minut pěšky, ale říkala jsem si, že dneska má být hezky a že tady nemám moc pohybu tak že se aspoň projdu. Ale nevyšlo to no..

Možná zkusím jinou trasu. Našla jsem na google mapách jednu trochu rovnější a taky je na ní více záchytných bodů tak příští neděli, kdy bych měla mít zase day off, protože španělka sem přijede na víkend, to snad už najdu :D. Každopádně kolo by se mi hodilo. Když bude hezky tak mi sice nevadí, že se projdu, ale zase o to méně času strávím v centru, protože se budu muset vydat na cestu dřív..
Španělku propustili dneska celkem brzo, protože pak hned odjížděla busem na ty své kurzy. Přinesla mi nějaké jídlo, co dělali na oběd a večeři tak jsem byla happy :D.
Tady v okolí to je zabité, zkoušela jsem vygooglit nějakou kavárnu nebo restauraci, ale nic.. Našla jsem jen obchody, které jsou mimochodem v neděli zavřené, nějaké parky a to bylo vše. Tudíž za zábavou, posezením a pořádným shoppingem oblečení musím jednoznačně do Amsterdamu.
Dneska mě mrzelo, že to nevyšlo taky proto, že tady v okolí nikoho neznám a tam jsem se měla aspoň setkat a seznámit s jednou holkou z Kanady, co tady taky dělá au pair. Ani nějak nemám páru, jak se tady s někým seznámit, když v baráku jsem za celý tenhle týden potkala jen 2 sousedy a na ulici se člověk běžně s někým cizím nezastaví na kus řeči. Hádám, že mou jedinou spásou bude Amsterdam :D. A taky španělka říkala, že má v Amsterdamu nějaké přátele tak nás může seznámit.. Ale zase to je až v Amsterdamu a ne v okolí.
Tím bych to dneska asi uzavřela. Nic zajímavého se nedělo, celkem se už těším na ty malé. A taky bych měla dostat penízky za první týden :D.

3 komentáře:

  1. Ooooou pěšky bych se moc bála, a pak akorát je člověk unavený po tý cestě, že si ani neužije srandu v tom městě pak...Asi to fakt chce tu kartu, jen nechápu, proč to nejde normálně jako si zaplatit cestu a šup jedeš :D :D, jako u nás, pro někoho by to bylo výhodnější. Ale snad budeš mít brzy tu kartu, ať netrčíš někde v "zapadákově" sama a můžeš svoje days off trávit užitečněji a ať si to trochu i užíváš a taky někoho poznáš :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem o tom HM říkala a během týdne tu kartu zajdeme koupit, takže doufám, že se pak v neděli neztratím :D. HM mi vysvětlovala, že to je kvůli kriminalitě, aby řidiči autobusů neměli u sebe tolik peněz..

      Vymazat