čtvrtek 22. listopadu 2012

Ticho před bouří?

Nevím, kolik lidí (až na ty, co komentujete a kterým jsem dala adresu blogu) čte tyhle moje články, ale mě to psaní moc pomáhá a chci vám poděkovat. Vždycky mě potěší každý komentář nebo zpráva :). Taky doufám, že třeba tyhle články pomůžou i těm, co se někam chystají vyjet jako au pair :).
Poslední dny nebo celý tenhle měsíc jsem tady moc nepsala (aspoň oproti tomu prvnímu), tak se omlouvám těm, co tady chodí. Není to tak, že by se nic nedělo. Spíš naopak. Děje se toho hodně, možná více než by mělo. Důvod proč mezitím nepíšu na blog je ten, že chystám jeden velký dlouhý článek, který prostě musí být pohromadě a ne rozkouskovaný na několik kratších. A troufám si říct, že to bude HUGE. 
Hádám, že ho zveřejním koncem příštího týdne.
V poslední době jsem nepodnikla ani žádný zajímavý výlet, snažím se teď hodně šetřit. O tom taky více ve slibovaném článku.
Dvakrát jsem si zašla někam sednout s jednou au pair Katelyn, která bydlí relativně blízko mě. Byla jsem a jsem moc ráda, že jsem našla konečně někoho, kdo bydlí poblíž. Je fajn večer po práci zapnout noťas, napsat si, jestli nezajdem sednout jen tak na vínko nebo horkou čokoládu a pokecat, vzít si věci a vypadnout z bytu během chvilky, bez zbytečně dlouhého a ,,drahého" trmácení se do města, bez toho, aby si člověk dělal starosti, jestli mu pak a v kolik něco pojede zpátky.. prostě jen tak.
Trochu mě dneska vyděsil můj noťas. Nechtěla mi jet nabíječka, pak se naštěstí vzpamatovala. Nedokážu si představit, že bych byla bez noťasu = bez skypu a psaní s rodinou a přáteli, bez jízdních řádů, bez inf. o au pair setkáních, bez google maps, bez seriálů, které mám místo TV, bez jakýkoliv informací..atd. 
Chystám taky novou sekci hlavně pro ty, co chcete někam vyjet jako au pair - hl. na co si dávat pozor, shrnutí mých zkušeností a příkladů, co a jak se může vymstít nebo naopak. Pokud budete mít nějaké otázky, které by vás zajímaly, tak mě můžete kontaktovat přes email, který najdete v mém profilu na blogu a já vám ráda odepíšu popř. odpověď přidám do nové rubriky nebo můžete využít komentářů :)

4 komentáře:

  1. Chodím sem skoro každej den kontrolovat co píšeš :) KONEČNĚ jsem se dočkala, jéé.. :)
    Mám to skoro jako knížku tu :) Takže i čtenáři ti určitě děkují za to, že píšeš. Je to zábava to číst a i přestože neznám žádnou Ninu, Španělku ani HP skoro jakobych je znala :D
    A už se těším na článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už se těším na ten HUGE článek.. drž se, ať už si tam vedeš jakkoliv...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak po dlouhé době jsem se taky rozhodla napsat komentář, ať víš, že čtu taky blog haha. I když my si píšeme, tak vím o co jde, přesto si chci i přečíst článek co chystáš:) To bude pořádný mazec :D Haha. Já jen abys věděla, že blog čtu a nezapomínám! :)
    Tannie! Xx

    OdpovědětVymazat