středa 14. listopadu 2012

Teplý slunečný den :)

Jak jsem tak koukala tak včerejší článek vyzněl ne moc dobře, tak dneska musím napsat něco pozitivnějšíího :). Dneska jsme tu měli krásně. Přes poledne jsem se prošla do obchodu a musela jsem si rozepnout kabát, protože sluníčko celkem pálilo.. bylo to skoro na mikinu :). Nakoupila jsem si pár věcí, pizzu na oběd a šla jsem zpátky domů. Do práce jsem přišla o něco dřív jako většinou, udělala jsem si kafe a Nina mě hned zaúkolovala.
Je vtipné, že nemluví anglicky, ale stačí ukázat na myčku a já mám hned co dělat.
HD za mnou dneska přišel a ukazoval mi hrnec, jak se krásně leskne.. Řekl, že zjistil, že to včera nebyla moje chyba, že to více umýt nešlo.. Haha :D aspoň, že to přiznal, to mě potěšilo. Hm mi řekla, že to nechali odstát v octu a že to zmizelo..heh.
Dokonce jsem dneska konečně krmila i malou. Dlouho jsem malé nekrmila. Teď když chodím na půl 4 tak většinou myju, zatímco jim HM s Ninou dávají najíst. Na večeři pak malí jí sami chleba takže pomoc nepotřebujou.
Dani se už postaví na 4, sice moc dlouho se neudrží a ještě neleze, ale plazí se o hodně rychleji, už si i sedá  takže brzo snad se už i zvedne :). Sophi už stojí jako profík, když se něčeho drží, tak čekáme, kdy začne chodit :D.
HP mě dneska překvapili, říkali, že musí zajít na návštěvu za sousedkou, zjistili, že je vážněji nemocná tak ji koupili velkou kytici, vzali malého a mně nechali Sophi doma. Malá si běhala v pavoučkovi a já si s ní chvíli hrála na schovku. Vždycky se hrozně začne smát, když si zakryju obličej, pak dám ruce pryč a řeknu kuku nebo když se za něco schovám a vystrčím hlavu. Umyla jsem nádobí, HP se vrátili a šli jsme společně večeřet.
HD mi řekl, že si o situaci v prosinci promluvíme zítra, protože je dneska unavený. HM šla dát spát malé, já douklízela kuchyň a obývák a šla taky domů.
Venku je pořád relativně teplo na to, že je večer. Jeden by se šel i projít. Celkem uvažuju, že si zítra zajdu zaběhat.. zlehka..

1 komentář:

  1. Alespoň že to s tim hrncem přiznali :D Jinak ty ceny mě fakt dostávaj :) Zlatý Čechy :DD

    OdpovědětVymazat