úterý 13. listopadu 2012

Když se chlap sere do všeho.. a překvapení na závěr

Dneska byl takový normální den, až na to že mě HP požádali, abych přišla o něco dřív.. Chtěli totiž vyluxovat a utřít prach. Já luxovala, Nina zatím utírala prach. Na vyluxování koberce mi HM dala na vysavač násadu velikosti dlaně. Prý že děti teď už lezou i po koberci tak to musí být pořádně.
Tak jsem jela jak magor každých 5 cm2 zvlášť. Btw s normální násadou by to bylo rychlejší a efektivnější, ale jejich přání..
Nina s HM krmily malé a já vařila večeři. HD přišel, kouknul, co bude k jídlu a ptá se HM, jestli ta nakrájená zelenina je ze včera. HM, že je a on ať to vyhodím! Haha.. HM mu začla vysvětlovat, že ta zelenina je úplně v pohodě, že s tím nic není, tak nakonec že prý to je ok. 
Minulý týden jsem smažila lilek. HM mi řekla, až to smažím dokud to nebude mít barvu dohněda, něco jak má cibule a odešla. Po chvilce přišel HD, kouká, co dělám a začne mi vysvětlovat, že to nesmí být dohněda. Wtf.. udělám cokoli, ale když mi jeden řekne, udělej to tak a druhý jinak, tak co si mám vybrat?! Haha, tak jsem mu pěkně řekla, že HM mi řekla, ať to udělám takhle a on, že teda ne, že až to je po jeho. Jak u debilů..
Tenhle týden jsme dělali rýži, mají ji v takovém menším pytli a vždycky naberou, kolik potřebují a umyjí ji, než to dají vařit. Tak jsem teda měla v hrnci rýži a HM mi řekla, ať to vypláchnu 4x. Říkám ok, 4x jsem do hrnce nalila vodu, pořádně to zamíchala a kalnou vodu zase vylila. Ptám se HM, jestli to chce dát vařit hned nebo později, tak se ptala na to HD a on, že je nejprv třeba rýži umýt. Říkám, že jsem to už udělala. Blbě se na mě podíval a řekl, že to pak udělá sám. Excuse me??
HM se ho ptá na všechno, on jí do všeho kecá a já bych ho nejraději poslala s tím už někam. 
Další věc po jídle jsem myla nádobí, jeden hrnec šel dost blbě vydrhnout, ale nakonec byl ok, prostě tam byly fleky, ale nešlo to umýt, asi to bylo zažrané.. tak jsem dostala večer radu od HD, který ten hrnec očividně kontroloval, že se to musí pořádně a ne houbičkou, ale drátěnkou a ukazoval mi, jak se myje hrnec. Haha.. Připadala jsem si jako debil. Domyl to a zjistil, že to je pořád to samé.. nic neřekl.. jen, že doufá, že to bude ok, až to uschne a odešel.. Si ze mě už asi dělá prdel ne? :)
HM mi nedávno říkala, že chce Sophi nechat delší vlásky, že si je jako holčička zaslouží. Jeden den ji dokonce dala do vlasů látkovou čelenku. Malá si ji ani nesundávala, tak jsme z toho byly s HM nadšené a čekaly, co na to řekne HD, až přijde domů. No ten nadšený nebyl.. neřekl na to nic, ale z jeho výrazu šlo poznat, že se mu to nelíbí.. Někdy mi přijde, že chce ze Sophi chlapečka. Haha. Minulý týden jsem přišla a málem mě trefil šlak.. Sophi ostříhaná úplně nakrátko.. mi ji bylo úplně líto bobka.. chápu, že je na dlouhé vlasy malá, ale že ji ostříhali až tak moc.. no jejej.
S HM jsme byly již po druhé na tajné kafe v mém volnu, zatímco Nina byla doma a pracovala. HM mě vysadila o ulici blíž, aby to Nina neviděla. Dobré, ne? 

Hrála jsem si s malým na dece, dávám na ně na oba vždycky neskutečný pozor, aby se nebouchli nebo něco.. Malý se zvedl na 4 a najednou mu povolily ruce, protože je má ještě slabé a on spadl obličejem přímo na deku a dost se praštil. Hned začal brečet a HP naběhli do obýváku za mnou, že co se stalo, tak jsem jim to řekla, omluvila jsem se. Ano, omluvila jsem se, protože podle nich bych ho měla hlídat tak, aby se mu nestalo NIC. Bylo mi to líto, neudělala jsem to schválně, hlavně jsem to ani nečekala. Když malí mávají kolem sebe nějakou hračkou, tak jim ji člověk vezme, ale tohle mě nenapadlo. I tak jsem na druhý den dostala kázání od HD, že jsme tu dvě au pair, aby se takové věci nestaly a že musím být opatrnější. Takže teď ho držím, jak jen můžu, hlavně aby se nebouchl a nezačal brečet, jinak bude zle. HM mi říkala, že jí se to už taky stalo, ale že je třeba dávat víc pozor, odešla a HD mi ještě začal říkat, že Nině se tohle nikdy nestalo.. Tak bodejť, když malí předtím nelezli a neměli si, jak ublížit. Nechci vidět, co budou dělat, až malí začnou běhat a padat, budou mít odřená kolena apod. To mě asi za první odřeninu vyhodí, haha.

Day off
V pátek večer jsem jela s jednou au pair do města připojit se k dalším. Končila jsem o půl 8 a jela jsem hned po práci. Cestou jsme se stavily pro víno a na místo stejně dorazily až kolem 9. Bohužel, abych stihla poslední vlak/bus musela bych odejít už v 11, a to se mi zrovna nechtělo, tak jsme kolem půlnoci vyrazily do města, že se pak něco vymyslí.. Stavily jsme se na hambáč a já jsem málem umřela štěstím. Po měsíci a něco jsem měla konečně pořádný kus masa. HP jí totiž většinou rýži nebo těstoviny se zeleninou, málokdy v tom je maso. Občas máme rybu s bramborami, ale to jen jednou za čas.. Ze začátku se mi to zdálo ok, říkala jsem si, že doma jsem měla maso pořád tak teď bude nějaká změna. Ale po měsíci, co jsem tady, mi to moc chybí.. Mám pořád pocit, že nemám plný žaludek.. Jeden by si myslel, že aspoň zhubnu, ale naopak přibrala jsem moc.. hádám, že to je i kvůli tomu, že obědy mají studené a večeře teplé a člověk to jídlo večer už nemá, jak spálit.. 
Po hambáči jsme šly do baru, pily jsme, tančily, bavily se.. Ale jen s mírou. Všechno tu je hrozně drahé. Kupovala jsem panáka a malé pivo a chtěli za to 8 euro=200,-. Zlaté české ceny :).

Po 4 jsme šly s jednou holkou už pomalu na nádraží, zjistit co a jak.. Když jsme se ptaly na taxík domů tak prý 30 euro = 750,- haha. Cestou jsme potkaly 2 Brity, v oblecích, prý piloti.. haha :D tak jsme s nimi ještě zašly do jiného baru, nebo spíš jsme jely. Mají tady takové kolo taxi. Chlápek sedí na kole a šlape a za sebou táhne zakrytý minivůz, ve kterém sedíte :D. Přirovnala bych to asi ke kočáru, ale místo koně je zapřáhnutý člověk na kole :D. Tak jsme jeli teda tímhle nočním Amsterdamem.. zážitek neskutečný :). A ten britský přízvuk? Umírala jsem!! :D Ještě k tomu jsem si připadala jako pitomec, protože jsem některým věcem nerozuměla a museli mi je opakovat. Kanaďanka mi pak taky řekla, že některým slovům nerozuměla tak mi bylo hned líp :) :D. V 5 jsme opustily Brity, podniky už všude stejně zavíraly a šly jsme na nádraží. Tam jsme zjistili, že nám nic nejede skoro další 2 hodiny. Takže jsme pěkně čekali do 6:45, než nám jelo první metro. Já pak musela jet ještě busem, takže jsem domů došla něco před 8, zrovna když Nina odcházela do práce. Akorát jsme se potkaly ve dveřích... Spala jsem asi 3 hodinky a pak si to tu napochodoval HD s kamarádem a začali vrtat a řezat nevím co ještě vedle v místnosti, aby dodělali ten pokoj. Jako naschvál!
A překvápko na závěr?
Dneska mi HP oznámili, že si zítra musíme promluvit o tom, jak to bude příští měsíc. Měla jsem chodit na 8 společně s Ninou, ale HP mi dneska řekli, že to není možné. Nina nemá ráda, když se kolem motá kdokoli jiný kromě HP, prý ani sestru od HD, že prý se na každého divně dívá.. a  že dneska mě museli zavolat taky kvůli tomu, že Nina říkala, proč já musím dělat tohle a ona ne.. Si asi ze mě dělá prdel?? 
Tak zase nevím na čem jsem, i když mám doma podepsaný papír s tím, jak to bude s hodinami a platem v prosinci. Jestli mi prac. dobu zas zkrátí tak moc a s tím, že mi uberou peníze, tak hádám, že pro mě nemá moc cenu tu zůstávat. Jsem zvědavá, co mi řeknou zítra. Měla jsem teď klid a jasno a teď zase a opět už po několikáté něco vymýšlí.

Žádné komentáře:

Okomentovat