úterý 25. září 2012

Rodina z Holandska a au pair world

V neděli jsem se zaregistrovala na au pair worldu a včera mě kontaktovala (mimo dalších 10 rodin) jedna rodinka z Holandska. Sice jsem si říkala, že děti pod 1 rok v zahraničí nechci, ale tahle rodina je vážně skvělá. Bydlí vedle Amsterdamu a mají dvojčátka 8měsíční - holčičku a kluka.
Večer jsme měli první skype.
Splňují všechna má očekávání a dokonce i víc než to. Sedli jsme si a jejich podmínky zní taky úžasně. O děti se budu starat max. 30 hod. týdně. HM bude doma a od listopadu na děti budeme dvě au pairky, protože se jim z dovolené vrací jejich stávající au pair Nina. Prý abychom měly čas se věnovat dětem (např. 1 den bude jedna hlídat, jedna vařit) a taky abychom měly čas navštěvovat kurzy. Měla bych mít vlastní apartmán s připojením k internetu. Prý to není proto, že by nebrali au pair jako člena rodiny, ale myslí si, že to je jak pro rodinu tak i pro au pair lepší, když má více svého soukromí.
Dneska jsme měli druhý skype odpoledne, viděla jsem i děti. Jsou hrozně roztomilé, snažily se něco povídat a pěkně žvatlaly :D.  Souhlasila jsem, že přijedu. Řekli mi, že už tuhle neděli! Nevím, jak to všechno stihnu vyřídit! :D
Další věc, co jsem nečekala, bylo, že brali jako samozřejmost, že mi zaplatí cestu, dokonce sami začali shánět letenku! Čekala jsem, že si cestu budu platit sama. Teď mi tedy zbývá akorát zaplatit si pojištění a samozřejmě musím dokoupit nějaké věci, nějaký dárek pro ně atd.
Na jednu stranu se hrozně těším, zní to jako pohádka. Doufám, že realita bude stejná! :)
Mrzí mě, že se ale asi nestihnu rozloučit s taťkou. Dneska ráno odjel na týden pryč, ještě když jsem nevěděla, že budou chtít, ať přijedu tak brzy!

Žádné komentáře:

Okomentovat