čtvrtek 18. října 2012

Jak já jsem vytočená..

Nejprve Vám popíšu dnešek a pak jak to vypadá s druhou au pair.

Dneska ráno jsem přišla jako vždy na 8. Během dne jsem se věnovala dětem, krmila je, nosila je, hrála si s nimi, dělala jsem salát na oběd a taky vařila část večeře, připravovala zeleninu dětem, nádobí myju jenom já, uklízím ho taky já, připravovala jsem láhve na vyvaření, vyluxovala jsem celé horní patro (ložnice, dětský pokoj, koupelna, místnost pro všechno, chodba) a pak ty stejné podlahy ještě vytřela mopem, sklízím vyprané prádlo dětí, byli jsme na procházce, včera jsem vyluxovala a vytřela dolní patro, prostírám stůl, rovnám postýlky, když si děti hrají, odsouvám nábytek, dávám deky na zem, nanosím všechny hračky tam. Tak mi prosím někdo vysvětlete, co jim dvěma zbývá na práci? Utřít prach, umýt koupelnu, uvařit část obědu a občas umýt okna. Dneska jsem končila v 7. Ale mně řekli, že to je málo, že dělám málo, že Nina dělala víc.
 Nechápu kdy. Já, když nejsem s dětmi, tak něco uklízím, vařím nebo sklízím. Nina je asi super žena, nebo to nechápu. HP jsou sice rádi, že tu jsem, ale potřebují někoho, aby to všechno udělal, protože jsou unavení. HD mi říkal, že byl unavený hodně včera, protože dělal pořádek nahoře. Myslela jsem, že vyluxoval a vytřel horní patro, ale dneska jsem zjistila, že uklidil podkroví, kde je jedna místnost.

Než jsem tady jela, podmínky zněly jasně. V říjnu to bude více busy, ale od listopadu tady budete dvě au pair, abyste měly dost času na kurzy apod. Plat jsme si vyjasnili taky. Ptala jsem se i na uklízení, řekli, že normální věci.
Plán č. 1: Přijela jsem tady, byla tady Nina, jela domů a měla se vrátit za 2-3 týdny.
Plán č. 2: Řekli mi, že místo Niny přijede španělka. Přijela a měly jsme každá pracovat půl dne s tím, že jeden den budem mít každá off.
Plán č. 3: Španělka jim nevyhovovala. Řekli jí, že ji nepotřebují. Chtěli sehnat místo ní jinou au pair.
Plán č. 4: Včera HM za mnou přišla s tím, že máme dvě možnosti:
a) Budem tady dvě au pair, ale budeme se dělit o všechen úklid v domě. Takže by mi přibylo i utírání prachu a další plus to, co už dělám. Prac. doba bude jako měla být se španělkou.
b) Budu tady jediná au pair a místo druhé au pair najmou uklízečku. Nemusela bych už nic uklízet (kromě mytí nádobí a běžných denních věcí), ale pracovala bych každý den od 8 do 7.

Řekla jsem HM, že teď nějakou dobu to je ok, ale že jsem tady přijela za určitých podmínek, které budou teď úplně jiné a požádala jsem ji, aby trochu myslela i na to.

Plán č. 5: Budu tady já, bude tady uklízečka, ale já budu mít zkrácenou dobu o 3 hodiny, takže nastoupím na 11 a budu dělat do večera. Neděle off. Neměla bych tolik volna, ale říkala jsem si ok. Našla jsem v tom výhody.
Plán č. 6: Nina se vrací. Dneska mi to oznámili. Prý, že všechno uklidí. Já budu nastupovat až ve 2 nebo ve 4 odpoledne a budu tam do večera. Říkala jsem jim, že tolik volna nepotřebuji, že mi stačí pár hodin, ale oni řekli, že by tady Nina jinak nebyla moc. Říkám si, bude to 35 hodin týdně maximálně. Za to si vážně nezasloužím to, kolik dostávám. Říkala jsem, že chci pracovat déle, ale ne prostě celý den. Bohužel to podle nich nejde. Nechci přijít o své peníze. Pokud mi je ale nechají, tak si je za tak krátkou prac. dobu vážně nezasloužím.

Dále se bojím, že za měsíc přijdou třeba s plánem č. 7 a řeknou mi, že už mě nepotřebují, že jim Nina stačí. Mám dvě možnosti: Zůstat a nebo jít jinam. Rodina je jinak fajn. Pracovní doba bude pro mě úplné nic, ale asi jsem blbá, že nechci být tolik overpaid, když si to vážně nezasloužím, ale o peníze taky přijít nechci a bojím se dost, že o ně přijdu.
Poraďte mi někdo, nebo se tady z toho už asi zblázním. Navíc se tady začínám cítit blbě, když se tady všechno mění takovým tempem a nejsem si jistá, co bude zítra..

3 komentáře:

  1. Tak sice jsem si psali a víš co jsem ti říkala na fb, ale napíšu to i sem, abys věděla, že to opravdu všechno pečlivě čtu :))
    Takže hele, když jsi tam měla jet, Nina tam pracovala, žádný změny, tím pádem jak jsem ti říkala, věděli o tom, kolik budeš pracovat, takže ti řekli normálně cenu, že budeš makat napůl, věděli to. Tak kdyby náhodou, a i kdyby ti něco strhli, podle mě to nebude tak drastický, kdyby jo a ovlivnilo tě to, tak víš, že se tímhle můžeš omítat.
    A snad se už nebudou žádný plány měnit a zůstane to s tou Ninou a done, no more plans :D Jinak to už bude vážně už na hlavu. Podle mě byla dobrá představa ta s tou uklízečku. Sice bys měla jen jeden den off, ale od 11 do do 6 nebo do 7, teď nevím, jak to máš, ale pořád by to bylo fájn a bylo by to o dětech a nebyla bys možná ani tolik unavená. Ráno by ses prospala v klidu. A o víkendu bys mohla tak jako tak třeba do clubu, kdyby ses potřebovala odreagovat. Horší to bude s nákupama, ale to snad skloubíš nějak. Uvidíš. Musís mě i ostatní každopádně informovat pak jak se to všechno vyvíjí :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Já tedy nevím, ale mě se ta tvá rodina nezdá, spíš tě obdivuju, žes tam vydržela a ještě se o to místo tak "pereš". Samozřejmě ale chápu ... a vyhovoval by mi asi plán číslo 5., kdy se budeš střídat s tou uklízečkou. To, že chtějí vzít Ninu zpátky mi přijde trochu jako podraz :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) už jsem se rozhodovala, jestli si nehledat novou rodinu, ale momentálně to moc nejde. Chystám se napsat článek o tom, jak to s tou Ninou vůbec bylo a taky proč se tady tak ,,držím", možná mi to vyjde dneska..

      Vymazat